BINGO 2017 - GROOT SUCCES!

Afgelopen vrijdag 3-2-2017 hebben wij weer onze jaarlijkse bingo avond georganiseerd in het Schermer Wapen. Het was onze eerste activiteit in het vernieuwde café, dus altijd weer even spannend, voor ons en natuurlijk ook voor Ben, onze nieuwe uitbater.

De opkomst was weer fantastisch met ongeveer 120 deelnemers. En van jong tot wat ouder(oud klinkt zo oneerbiedig). Om half 8 was het café al halfvol,de aanvang was om 8 uur. De prijzencommissie van de feestvereniging had zich weer uitgeleefd in de stad:  Pizzaoven, kaas/noot pakket, luchtjes snoepjes spellen, cadeaubonnen van de keurslager, Hema, Intratuin, kortom, het hield niet op. En als klapper in de superronde een keurslagerbon, een eetbon voor de Kleine Haag in Noordeinde en als hoofdprijs een high wine/beer in het Genot van Grootschermer.

We speelden 2 ronden van 3 spellen en een superronde. Duidelijk was dat er ervaren spelers waren die quasi nonchalant de kruisjes zetten, maar ook nieuwkomers die het edele spel nog niet helemaal onder de knie hadden. Maar in de loop van de avond kwam ook dat goed.

De bediening was super, 4 dames liepen het vuur uit de sloffen, hapje erbij, bitterballetje u kent het allemaal wel. Uiteindelijk was de sportieve avond om 11 uur voorbij, maar veel mensen bleven tot de kleine uurtjes (ik ook).

Het was een topavond! Ben en zijn meiden bedankt voor bediening en u allen voor de geweldige opkomst! Ook werd er al een balletje opgegooid voor een keez avond, top idee, en komen we zeker op terug.

Nu op naar de carnaval. Op 15-3 hebben we onze jaarvergadering. En ver vooruitlopend op de zaken; een oud bestuurslid vroeg of we volgend jaar de 5-jaarlijkse dorpsbbq weer gaan doen. Lijkt ons wel leuk, dus ook deze slapende cel is ontwaakt!

Groeten van de Feestvereniging!